Moet ik me registreren om een bestelling te plaatsen?

Nee, registratie is niet verplicht om een bestelling in onze webshop te plaatsen. Door u te registreren krijgt u echter toegang tot extra voordelen, zoals kortingen of sneller invullen van uw gegevens.

Kan ik mijn bestelling ook persoonlijk afhalen?

Op dit moment bieden wij geen persoonlijke afhaling in Nederland aan. Alle bestellingen worden bezorgd via een koeriersdienst op het door u opgegeven adres.

Hoe dien ik een klacht of reclamatie in?

Als u een product ontvangt met een defect (repareerbaar of niet), kunt u dit eenvoudig melden. Hoe u een klacht correct indient, leest u [hier].

Wat moet ik doen als mijn pakket beschadigd is aangekomen?

Als het pakket duidelijk beschadigd is (gescheurde doos, gedeukt e.d.), accepteer het dan niet en vul samen met de bezorger een schadeformulier in. Neem daarna direct contact met ons op zodat we dit met de vervoerder kunnen oplossen.

Als de verpakking onbeschadigd lijkt, maar het product binnenin is beschadigd door transport, meld dit dan binnen 2 werkdagen na levering. Bewaar het originele verpakkingsmateriaal inclusief vulling, of maak duidelijke foto’s.

Kan ik een gekocht product retourneren?

Ja, u heeft recht om het product binnen 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te retourneren, conform de Nederlandse consumentenwetgeving. Meer informatie vindt u in het gedeelte [Retourneren en ruilen].

Ik wil een product omruilen. Hoe ga ik te werk?

Als het bestelde product niet aan uw verwachtingen voldoet (bijvoorbeeld maat, kleur, type), kunt u het binnen 14 dagen ruilen. De volledige procedure vindt u in de sectie [Retourneren en ruilen].

 

Hoe weet ik of een product op voorraad is?

Op de productpagina staat de actuele voorraadstatus. Staat er "Op voorraad", dan is het product direct beschikbaar voor verzending. Als er een levertijd in werkdagen wordt weergegeven, is dat de verwachte levertijd vanaf onze leverancier.