We weten uit eigen ervaring dat er van alles kan gebeuren – soms blijkt een product defect (repareerbaar of niet), en dan is het nodig om een klacht in te dienen. Volg alstublieft de onderstaande stappen om uw klacht zo soepel mogelijk af te handelen.
Stappen voor het melden van een klacht:
-
Neem contact met ons op via e-mail op info@mimulo.nl en vermeld de volgende gegevens:
-
Voor- en achternaam van de persoon die de bestelling heeft geplaatst,
-
Bestelnummer, leveringsbon of factuurnummer,
-
Adres,
-
Telefoonnummer,
-
Korte omschrijving van de klacht,
-
Voeg een duidelijke foto van het defect toe.
-
-
Wij bevestigen de ontvangst van uw e-mail uiterlijk op de volgende werkdag. Onze reclamatie technicus bespreekt met u of het nodig is om het volledige product inclusief toebehoren op te sturen, of slechts een onderdeel.
-
Verpak het product zorgvuldig en stuur het naar het volgende adres:
CARERO s.r.o.
Jablunkov 994
739 91 Jablunkov
Tsjechië
Gaat het om een groter pakket (zoals een autostoel of zending boven de 20 kg)? In overleg kunnen wij via een vervoersdienst het product bij u thuis laten ophalen. In geval van een gegronde klacht nemen wij de verzendkosten voor onze rekening.
-
U wordt op de hoogte gebracht van de uitkomst van de klacht via e-mail of telefonisch zodra de klacht is afgehandeld.